/Files/slider/uk_hr/герб.jpg

ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗАВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАВОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2 ЗАВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИРГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.04.2024 м. Заводське № 41-од

Про запобігання проникненню на територію ліцею сторонніх осіб, заборону використання приміщень закладу освіти та залучення учнів у військових цілях

На виконання пункту 43 розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.03.2024 № 256-р «Про затвердження національного плану превентивних заходів щодо припинення та запобігання грубим порушенням прав дітей в умовах збройної агресії Російської Федерації проти України», керуючись листом відділу освіти виконавчого комітету Заводської міської ради від 02.04.2024 № 01-21/160

НАКАЗУЮ:

1. В цілях виключення проникнення на територію і в будівлю навчального закладу сторонніх осіб і запобіганню несанкціонованого доступу:

1.1. Дозволити цілодобовий доступ в будівлю навчального закладу посадовим особам, працівникам відділу освіти виконавчого комітету Заводської міської ради, педагогічному складу та обслуговуючому персоналу.

1.2. Покласти питання узгодження доступу осіб в приміщення закладу, в’їзду транспортних засобів на територію:

- з 8.00 до 16.00 години (понеділок - п’ятниця) – на чергового працівника (гардеробника) Лідію ЛЕОНОВУ;

- з 16.00 до 8.00 години – на сторожів: Юрія ЛЕОНОВА, Тетяну ЯКИМЕНКО та Оксану ПЕРЕВАЙ відповідно до графіка роботи.

1.3. Дозволити вищепереліченим працівникам пропуск відвідувачів тільки за наявності у них документа, що посвідчує особу після реєстрації відвідувачів.

1.4. Робітнику з обслуговування й ремонту будинків Анатолію САВЧЕНКУ (з 8.00 до 17.00 години) та відповідальним особам (згідно графіку) здійснювати охорону закладу цілодобово, а саме: безпеку територій закладу освіти; стану замків на воротах, дверях підвальних приміщень, найпростішого укриття, спортзалів, їдальні, майстерні та запасних виходів. Систематично здійснювати огляд території і приміщення закладу освіти за допомогою технічних засобів (кнопка екстреного виклику охоронної служби, телефон, ліхтар).

2. Завідувачу господарства Тетяні ЗІНЧЕНКО, заступнику директора з навчальної роботи Надії ЯРМІШ, заступнику директора з навчально-виховної роботи Лідії ГОЛІНЧЕНКО заборонити використовувати приміщення та учнів закладу освіти не за призначенням та у військових цілях.

3. Відповідальній за ведення сайту ліцею Валентині ВЕРГЕЄВІЙ забезпечити розміщення даного наказу на веб-сайті закладу освіти.

4. Всім працівникам ліцею:

4.1. Неухильно дотримуватись інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

4.2. Не допускати перебування на території ліцею сторонніх осіб.

4.3. Увипадкувиникнення надзвичайної ситуації, виявлення підозрілих предметів, проникненню на територію закладу сторонніх осіб – негайно інформувати керівника закладу, відповідні служби, відділ освіти Заводської міської ради.

5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор Неля РОМАН

З наказом ознайомлені:

___________________ Надія ЯРМІШ ___________________Лідія ГОЛІНЧЕНКО

_____________ Тетяна ЗІНЧЕНКО ______________ Валентина ВЕРГЕЄВА

________________ Лідія ЛЕОНОВА ________________ Анатолій САВЧЕНКО

________________ Юрій ЛЕОНОВ ________________ Тетяна ЯКИМЕНКО

________________ Оксана ПЕРЕВАЙ

/Files/slider/uk_hr/герб.jpg

ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗАВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАВОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2 ЗАВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИРГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.03.2024 м. Заводське № 16-к/тр

Про результати атестації педагогічних працівників

Відповідно до пункту 14 розділу ІІІ Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 № 805, на підставі рішення атестаційної комісії закладу від 20.03.2024 (протокол засідання від 20.03.2024 №3).

НАКАЗУЮ:

  1. Вважати такою, що відповідає займаній посаді ГОЛІНЧЕНКО Лідію Петрівну, заступника директора з навчально-виховної роботи.
  2. Підтвердити відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоїти педагогічне звання «старший учитель»СИРОТІ Наталії Іванівні, вчителю початкових класів закладу загальної середньої освіти.
  3. Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»: ПОТАПЕНКО Юлії Олександрівні, вчителю закладу загальної середньої освіти з предмета «Іноземна мова». КРИВОБОК Наталії Сергіївні, вчителю закладу загальної середньої освіти з предмета «Математика».
  4. Підтвердити відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та відповідність раніше присвоєного педагогічного звання «учитель-методист» ЧЕРНЕЦЬ Наталії Вікторівні, вчителю закладу загальної середньої освіти з предмета «Українська мова та література».
  5. Підтвердити відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та відповідність раніше присвоєного педагогічного звання «старший учитель» ОЛЕКСІЄНКО Жанні Михайлівні, вчителю закладу загальної середньої освіти з предмета «Українська мова та література».
  6. Підтвердити відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії» КИБКАЛУ Юрію Анатолійовичу, вчителю закладу загальної середньої освіти з предмета «Музичне мистецтво».
  7. Порушити клопотання перед відділом освіти виконавчого комітету Заводської міської ради про нагородження грамотами відділу освіти наступних працівників ліцею: ГОЛІНЧЕНКО Лідію Петрівну, заступника директора з навчально-виховної роботи; ЧЕРНЕЦЬ Наталію Вікторівну, вчителя закладу загальної середньої освіти з предмета «Українська мова та література»; ПОТАПЕНКО Юлію Олександрівну, вчителя закладу загальної середньої освіти з предмета «Іноземна мова»; КРИВОБОК Наталію Сергіївну, вчителя закладу загальної середньої освіти з предмета «Математика».
  8. Наказ довести до відома всіх членів педагогічного колективу.
  9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор Неля РОМАН

З наказом ознайомлені:

_______________ Лідія ГОЛІНЧЕНКО _________________ Наталія СИРОТА

_______________ Юлія ПОТАПЕНКО _______________ Наталія КРИВОБОК

_______________ Наталія ЧЕРНЕЦЬ ________________ Жанна ОЛЕКСІЄНКО

____________________ Юрій КИБКАЛО


/Files/slider/uk_hr/герб 1.jpg

ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗАВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАВОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2 ЗАВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИРГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.03.2024 м.Заводське № 34-од

Про переведення учнів 1-11 класів на дистанційну форму навчання

У зв’язку зі збройною агресією росії, запровадженням воєнного стану, частими і тривалими повітряними тривогами та з метою збереження життя учасників освітнього процесу

НАКАЗУЮ:

1. Запровадити з 13.03. по 15.03.2024 року для учнів 1-11 класів освітній процес за дистанційною формою навчання.

2. Заступнику директора з навчальної роботи Надії ЯРМІШ довести до відома учнівської та батьківської громадськості інформацію щодо організації освітнього процесу за дистанційною формою навчання.

3. Класним керівникам провести бесіди з учнівською та батьківською громадськістю щодо недопущення перебування дітей у громадських місцях на час організації освітнього процесу.

4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор Неля РОМАН

З наказом ознайомлена: ____________________ Надія ЯРМІШ

/Files/slider/uk_hr/герб 1.jpg

ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗАВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАВОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2 ЗАВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИРГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

31.08.2023 м.Заводське № 77-од

Про організацію освітнього процесу та режим роботи закладу на 2023-2024 навчальний рік

Керуючись ч.1 ст.3 Закону України «Про освіту», Законами України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», «Про правовий режим воєнного стану», «Про внесення змін до деяких Законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану», «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Постановою Кабінету Міністрів від 28 липня 2023 року №782 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні», наказом МВС України «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту», «Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти» (затверджене наказом МОН України від 26.12.2017 за №1669), на виконання наказу відділу освіти від 31.08.2023 № 28-од «Про організацію в 2023/2024 навчального року в закладах освіти Заводської МТГ», відповідно до освітньої програми ліцею на 2023-2024 навчальний рік, схваленою педагогічною радою від 30.08.2023 р., протокол № 1, на виконання рішення педагогічної ради від 30.08.2023р., протокол №1 з питання організації освітнього процесу в ліцеї в 2023-2024 навчальному році

НАКАЗУЮ:

1.Організувати освітній процес у закладі у змішаному (очно-дистанційному) форматі в межах навчального року, що розпочинається у День знань – 1 вересня, триває не менше 175 навчальних днів і закінчується не пізніше 28 червня наступного року за семестровою системою з поділом на чверті:

  • І семестр – з 01.09.2023р. по 28.12.2023р.
  • ІІ семестр – з 15.01.2024р. по 31.05.2024р.
Кожен семестр поділяється на 2 чверті (всього 4 чверті)
  • 1-а чверть – з 01.09.2023р. по 27.10.2023р.
  • 2-а чверть – з 06.11.2023р. по 28.12.2023р.
  • 3-а чверть – з 15.01.2024р. по 22.03.2024р.
  • 4-а чверть – з 01.04.2024р. по 31.05.2024р.
Всього 175 навчальних днів.
Канікули:
  • із 30.10.2023р. по 05.11.2023р.
  • із 29.12.2023р. по 14.01.2024р.
  • із 25.03.2024р. по 31.03.2024р.
2. Враховуючи воєнний стан, запроваджений в Україні та на підставі опитування батьків заступнику директора з навчальної роботи Надії ЯРМІШ:

2.1. Запровадити в закладі змішану форму навчання з використанням технологій дистанційного навчання на платформі Classroom (додаток Meet, Viber).

2.2. Забезпечити безумовне переривання освітнього процесу у разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших відповідних сигналів оповіщення.

2.3. Продовжити навчання педагогів у напрямі опанування інформаційними технологіями та їх ефективного використання в роботі; проводити майстер-класи, тренінги тощо.

2.4. Через платформу Classroom та вайбер-групу «Без табу» забезпечити проведення робочих нарад, надання інформації педагогічним працівникам закладу.

2.5. До 01.09.2023 року провести заняття з питань безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, запобігання ризикам, пов’язаним з вибухонебезпечними та підозрілими предметами, виникнення надзвичайної ситуації, пожежі, терористичного акту.

3. Всім учителям:

3.1. На початку навчального року провести уроки повторення з метою виявлення рівня опанування учнями навчального матеріалу, яким вони оволоділи під час карантинних обмежень та в період дії воєнного стану, спланувати та організувати систематизацію та узагальнення навчального матеріалу, актуалізацію окремих тем, передбачити визначення диференційованих навчальних завдань із урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу учнями тощо.

3.2. Для організації дистанційного навчання користуватися Методичними рекомендаціями, поданими у листах МОН України від 23.03.2020 року №1/9 – 173, від 16.04.2020 року № 1/9-213, методичними рекомендаціями «Організація дистанційного навчання в школі» (упорядник І.Коберник), розробленими за підтримки МОН України; Методичними рекомендаціями поданими у листі МОН України від 21.08.2022 року №1/9530-22.

3.3.Задля забезпечення повноцінного освітнього процесу викладання онлайн застосовувати онлайн інструменти, використовуючи сучасні електронні ресурси ZOOM, Viber, Skype, безкоштовні платформи Google, Classroom, Mooble, Microsoft, Teams тощо.

3.4.Затвердити спільною платформою, яка об’єднує всіх учасників освітнього процесі в закладі платформу Classroom. Поряд можливе використання GoogleMeet, яка є частиною цієї платформи.

3.5.Для організації освітнього процесу використовувати наступні технології дистанційного навчання: електронну пошту, скайп-дзвінки, вайбер-групи, форуми, соціальні мережі, онлайн-уроки, онлайн-тести, телефонні дзвінки, хмарні сервіси тощо, що включають:

веб-ресурси навчальних дисциплін (програм), що необхідні для забезпечення дистанційного навчання, можуть містити:
  • методичні рекомендації щодо їх використання, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо;
  • документи планування навчального процесу (навчальні програми, навчально-тематичні плани, розклади занять); відео- та аудіозаписи лекцій, семінарів тощо; мультимедійні лекційні матеріали; термінологічні словники;
  • практичні завдання із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
  • віртуальні лабораторні роботи із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
  • віртуальні тренажери із методичними рекомендаціями щодо їх використання;
  • пакети тестових завдань для проведення контрольних заходів, тестування із автоматизованою перевіркою результатів, тестування із перевіркою викладачем;
  • ділові ігри із методичними рекомендаціями щодо їх використання;
  • електронні бібліотеки чи посилання на них;
  • інші ресурси навчального призначення.

3.6. Для забезпечення якісного виконання освітніх програм в умовах очного та дистанційного навчання під час календарно-тематичного планування у навчальних програмах і календарно-математичних планах виділити ключові теми, на яких буде ґрунтуватися подальше опрацювання програмового матеріалу.

3.7. В освітньому процесі використовувати лише навчальну літературу, що має гриф МОН України або висновок «Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах» відповідною комісією Науково-методичної ради МОН України.

4. Встановити наступний режим роботи ліцею:

1) Початок занять – 8.30 – кінець занять – 15.15

2) Класні години: 5-ті, 6-ті, 7 класи – середа – 14.30; 8-11класи – середа – 15.25

3) Тривалість уроків для учнів 5-11 класів – 45 хв.; 2-4 класів – 40 хв.; 1 класу – 35 хв.

4) Розклад дзвінків і уроків та тривалість перерв в 5-11 класів:

  • 1-й урок 8.30- 9.15 перерва – 10 хв.
  • 2-й урок 9.25- 10.10 перерва – 10 хв.
  • 3-й урок 10.20 – 11.05 перерва – 40 хв.
  • 4-й урок 11.45 – 12.30 перерва – 10 хв.
  • 5-й урок 12.40 – 13.25 перерва – 10 хв.
  • 6-й урок 13.35 – 14.20 перерва – 10 хв.
  • 7-й урок 14.30 – 15.15

5) Розклад дзвінків і уроків та тривалість перерв в 2-4 класів:

  • 1-й урок 8.30- 9.10 перерва – 15 хв.
  • 2-й урок 9.25- 10.05 перерва – 15 хв.
  • 3-й урок 10.20 – 11.00 перерва – 20 хв.
  • 4-й урок 11.20 – 12.00 перерва – 20 хв.
  • 5-й урок 12.20 – 13.00 перерва – 15 хв.
  • 6-й урок 13.15 – 13.55

6) Розклад дзвінків і уроків та тривалість перерв в 1 класі:

  • 1-й урок 8.30 - 9.05 перерва 15 хв.
  • 2-й урок 9.20- 9.55 перерва – 20 хв.
  • 3-й урок 10.15 – 10.50 перерва – 20 хв.
  • 4-й урок 11.10 – 11.45 перерва – 15 хв.
  • 5-й урок 12.00 – 12.35

5. Сестра медична щоденно перевіряє наявність учнів після першого уроку, відмічає прізвища відсутніх учнів у Журналі обліку відвідування учнями закладу згідно графіку змішаного навчання.

6. Класні керівники перевіряють наявність учнів у закладі, відмічають прізвища відсутніх учнів у класних журналах. (Щоденно).

7. Розклад уроків скласти і затвердити до 06.09.2023 року.

8. Присутність на уроках сторонніх осіб допускається тільки з дозволу директора закладу.

9. Проведення екскурсій, вивезення учнів у музеї, відвідування виставок дозволено тільки після видання відповідного наказу по закладу.

10. Даний наказ опублікувати на сайті закладу.

11. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор Неля РОМАН

З наказом ознайомлена: Надія ЯРМІШ

Кiлькiсть переглядiв: 252