План підготовки і проведення педагогічних читань за книгами Ш.О. Амонашвілі з теми: "Гуманно-особистісний підхід до дітей в освітньо-виховному процесі в концепції гуманної педагогіки Ш.О. Амонашвілі"

Дата проведення 28.03.2017

1. Вступ. Що таке гуманна педагогіка?
2.Презентація життя і творчості Ш. Амонашві
3. Круглий стіл. Теоретичні основи гуманно-особистісного підходу до дітей в освітньому процесі Ш. Амонашвілі:
  • Гуманна педагогіка Ш. Амонашвілі
  • Толерантність у концепції гуманної педагогіки.
  • Основи гуманно-особистісного підходу до дітей в освітньому процесі Ш. Амонашвілі
  • Триєдині основи гуманної педагогіки: три принципи; три закони; три заповіді.
4. Метод "ПРЕС". для мене гуманні педагогіка - це...
5. Підсумок. Інноваційні педагогічні технології в системі гуманної педагогіки.
6. Вироблення пропозицій щодо рекомендацій педагогічних читань

План підготовки і проведення педагогічних читань за книгами Симона Соловейчика (2015-2016 н. р.)

Дата проведення 28.03. 2016

1. Індивідуальне ознайомлення з книгами Симона Соловейчика:

Ø «Час учнівства»;

Ø «Навчання з захопленням»;

Ø «Педагогіка для всіх»;

Ø «Пушкінські проповіді»;

Ø «Книга про тебе»;

Ø «Відчайдуха»;

Ø «Десять тисяч уроків»

Ø «Мокрі під дощем»;

Ø «Ватага «Сім вітрів»;

Ø «Вічна радість: нариси життя і школи».

2.Презентація життя і творчості С. Соловейчика. (Погрібняк В.І.)
3. Загальна характеристика книг С. Соловейчика. (Погрібняк В.І.)
4. Анонси окремих книг (буктрейлери):

Ø «Вічна радість: нариси життя і школи». (Ястреба Н.М.)

Ø «Ватага «Сім вітрів». (Погрібняк Ю.М.)

5. Виступи за книгами С. Соловейчика:

1) Учитель: осягнення професії. (За сторінками книжки «Час учнівства»)

2) Як стати справжнім учнем. (Відкриємо заново «Навчання із захопленням»)

3) Розмірковуючи про начала людини. (Досвід сучасного прочитання «Педагогіки для всіх»)

4) Щоб діти почули від учителя високе слово. (Майстер-клас «Пушкінські проповіді»).

6. Круглий стіл. Перевірка часом. Шкільна публіцистика С. Соловейчика: погляд із 90-х у 2000-і:
  • світогляд, цілі і цінності;
  • знання і гідність;
  • врятуйте школу від утопій;
  • дайте дітям інше життя.
7. Метод «ПРЕС»: «Учитель - це людина не тільки за професією, а й за тією громадянською позицією, яку…»
8. Внесення пропозицій щодо рекомендацій педагогічних читань

План підготовки і проведення педагогічних читань за книгою Дейла Карнегі «Як придбати друзів та впливати на людей» (2014-2015 н. р.)

Дата проведення березень 2015

1. Ознайомитися із книгою в цілому
2. Підготуватися до вступної бесіди за питаннями:

1) Як і чому була написана ця книга?

2) Ваша ієрархія потреб?

3) Який, на вашу думку, найправильніший шлях до людського розуму?

4) Як зразу привернути до себе людину?

5) Як спонукати людей до успіху?

3. Підготувати виступ за книгою Дейла Карнегі …

1) Основні правила спілкування з людьми.

2) Шість способів привернути людей до себе.

3) Дванадцять способів схилити людей до своєї точки зору.

4) Дев’ять способів змінити людину, не наносячи їй образ, не викликаючи обурення.

4. Підготуватися до методу «ПРЕС»: «Найвагоміший вплив на людину - це…»
5. Внесення пропозицій щодо рекомендацій педагогічних читань

План підготовки і проведення педагогічних читань за книгою В.О. Сухомлинського«Сто порад учителеві». (2013-2014 н. р.)

Дата проведення 24.03.2014 р.

1. Ознайомитися із книгою в цілому (до 17.03. 2014 р.)
2. Підготуватися до втупної бесіди за питаннями:

1) Що таке покликання до праці вчителя?

2) Що таке духовне життя вчителя?

3) Як запобігти виснаженню нервових сил у процесі повсякденної праці?

4) Де брати час? (до 17.03.2014 р.)

3. Підготувати виступи за книгою «Сто порад учителеві» (до 24.03. 2014 р.):

1) Загальний аналіз твору (Погрібняк В.І.)

2) Час учителя і взаємозалежність етанів навчання. (Телюк Л.А.)

3) Про роботу з важкими учнями. (Роман І.В.)

4) Зміст активної діяльності учнів під час вивчення предмета. (Роман Н.С.)

5) У чому таємниця інтересу? (Кісенко Н.І.)

6) Приведіть кожного учня до вогнища захоплення. (Ястреба Н.М.)

4. Підготуватися до методу «ПРЕС»: «Як боротися за думку й серце своїх вихованців?» (Погрібняк В.І.)
5. Внесення пропозицій щодо рекомендацій педагогічних читань.

План підготовки і проведення педагогічних читань за книгою Д. Гудінга, Дж. Леннокса «Людина та її світогляд.Для чого ми живемо і яке наше місце у світі» (2012-2013 н. р.)

1. Ознайомитися із книгою в цілому
2. Підготуватися до вступної бесіди за питаннями:

― Що означає термін «світогляд»?

― Навіщо потрібен світогляд?

― Що означає «інтуїція»?

― Чи залежні ми від науки, щоб констатувати: гарні предмети, чи ні?

3. Підготувати виступи за книгою «Людина та її світогляд…»

― Текстовий аналіз головного твору.

― Формування світогляду.

― Цінність людського життя.

― Захист прав та свобод людини.

― Природа моральності та її основи.

4. Підготуватися до методу-Прес «Чи можна належний світогляд вважати основою етики?»
5. Внести пропозиції щодо рекомендацій педагогічних читань.

План підготовки і проведення педагогічних читань за книгою Г. Ващенка «Загальні методи навчання» (2011-2012 н. р.)

1. Ознайомитися з біографічними відомостями Г. Ващенка.
2. Ознайомитися із педагогічною спадщиною Г.Ващенка: «Виховний ідеал», «Загальні методи навчання».
3. Підготувати виступи за книгою Г.Ващенка «Загальні методи навчання»:

― Текстовий аналіз головного твору Г. Ващенка.

― Поняття методів навчання

― Принципи навчання

― Пасивні методи навчання.

― Активні методи навчання.

― Психологічні основи активізації методів шкільного навчання

4. Підготуватися до методу-Прес «Основні проблеми педагогіки майбутнього».
5. Внести пропозиції щодо рекомендацій педагогічних читань.

Кiлькiсть переглядiв: 50